Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Hanna Boman - 17 januari 2016 21:17

Ikväll så var det Nattvardsgudstjänst ute i Mariedalskyrkan klockan 18, kvällsgudstjänst är inte ofta vi har...men nu blev det!
En fin gudstjänst på alla sätt och vis, men våran sångfågel i församlingen...Linnéa Håkansson! :)

Sen var det ju nattvardsgudstjänst då också.






 




 








 

Av Hanna Boman - 17 januari 2016 16:21

Den här söndagen tog jag mig på gudstjänst i Pingstkyrkan till klockan 11, även om jag visste ju att det var årsmöte efter...men då fick ju jag hålla tyst, hehe! ;)

Men nu så var det ju gudstjänsten som jag skulle skriva & berätta lite om. :)

Teamet sjöng och spelade både med oss & för oss!

Dagens predikant var Ulf Sundkvist som predikade om Bibeln och vad den har betytt och betyder för honom.
Han hade till och med med sig sin allra första bibel. Ja, även Pernilla och Göran hade med sig sina allra första biblar och även de talade om vad sina biblar betytt för dem.

En mycket givande predikan helt klart! :)










 





 







 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards