Alla inlägg den 21 april 2016

Av Hanna Boman - 21 april 2016 17:40

I tisdagskväll 19/4 så fick Prinsessan Sofia & Prins Carl Philip en liten son, och man har väl funderat på vad den lille prinsen ska få för något eller några namn. Hmm, att de ska hålla på det...kan man ju undra, men idag så var det en konsell som Kung Carl XVI Gustaf klockan 11:15.

Och hans namn blev Alexander Erik Hubertus Bertil.




 





Av Hanna Boman - 21 april 2016 17:10

Ja, nu är det såhär enkelt att jag då för snart ett år sedan "kraschade! min dator. Så jag har inte haft någon dator alls sedan dess och har ju längtat efter en helt NY dator igen.

I mars så fyllde jag ju år och hade förstås önskat mig en dator. Jodå, det jag nu har haft som "dator" är min iPad och min mobil då med förstås...så helt utanför nätet och omvärlden har jag ju inte varit ändå.

Nu så fick jag ett presentkort av Pappa då jag fyllde år, till köp av en ny dator, så nu sitter jag ju då vid min NYA dator som vi var och hämtade idag uppe på AudioVideo.


Jomen såhär är det nu, att jag kommer inte ha tid med någonting annat den närmaste tiden...mer än att sitta vid min dator.

Så stör mig inte, haha!






     




   


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards