Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Hanna Boman - 3 maj 2016 21:12

Ojojoj, det var ju riktigt längesen som jag skrev nåt om en övning med Second Voice.

Och anledningen till det är väl för att jag tidigare alltid har skrivit med mobilen (mobilbloggning).

Men nu är det andra bullar, för nu är det betydligt lättare att skriva med datorn.

Jajaja, hur givk det på övningen ikväll då? Jomen det gick väl relativt bra ändå, även om man är trött när man kommer dit...så funkar det bra att sjunga ändå (jag var trött innan övningen).

Nu övade vi inför lördagens lilla uppsjungning som vi ska ha i Second Hand. Sen övade vi ju några sånger inför vår konsert som kommer gå av stapeln den 28 maj i Pingstkyrkan.

Och nej, det är inte några hyvens nya sånger som vi kommer att sjunga på lördag heller...så det kommer säkert att gå bra.






 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards