Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Hanna Boman - 1 augusti 2016 22:37

Ojojoj, vilken fantastisk dag det har varit idag på Barnens gård. Nermans & Cederholms & Lars åkte dit tills öppningen klockan 10, medan jag och Eva var där lagom till lunch.

Och då hade vi med oss pastasallad & dressing & dryck & fika mycket mer!

För min del var det andra gången jag var där, sju år sedan sist!

 

 

  • Johan & Kristina & Samuel & Joel
  • Maria & Niclas & Lovisa & Axel & Stina
  • Lars & Eva & jag

Barnen var väl i vattnet i stort sätt hela dagen, en fantastisk dag med bra väder...inte jättevarmt, utan helt lagom.


Sen efter att vi var klara på Barnens gård, så blev det middagsmat i Hässlegården...och då var det grillat på menyn!




TACK för en fantastiskt trevlig & mysig dag!



   





   

Min pastasallad


 

Glassen: Koblaja

 

 

 

 

Oups, jag brände visst

mina ben lite väl mycket...ajajaj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kvällsmaten i Hässlegården

 

 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards