Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Hanna Boman - 23 januari 2017 18:09

Nu så har jag fått smaka en Prinessemla o gjorde detta tillsammans med en god vän nere på Café Tre G! :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna sortens semla faktiskt, men nog är en helt vanlig semla bra mycket godare än alla dessa olika "nya" sorter.

Och ja, jag trodde o inbillade väl mig att den skulle vara betydligt mycket sötare & sliskigare än vad den var.
Fast är nog ändå inget som jag tänker äta igen, för nu har jag ju provat o det räcker!

Hehe, till detta drack jag ju en Caffe latte...nästan som vanligt, eller hur? ;)


TACK för fikastunden Martin!



   




 












 













Av Hanna Boman - 23 januari 2017 13:48

Jepp, då har jag ju varit till ViktVäktarna denna måndagen också...och idag gick det ju bra, om man ska syfta på vad vågen visade. Men vänta lite här nu, det där får ni ju veta i slutet.


Eftersom vi förra veckan pratades om MÄTTANDE DAG så har vi då idag pratat om SmartPoints och det är ju då man räknar o har koll på sin budget på det viset.

Psst, jag som många av er redan vet...så räknar ju inte jag o har väl nästan aldrig gjort.

Aldrig räknat från frukost lunch middag plus mellanmål också. 

Jodå, och så ska man ju tänka & räkna varje dag hela veckan...om man då inte kör på MÄTTANDE DAG.

Så man bör göra smarta val i stort sätt hela tiden egentligen, för att klara av sin viktminskning på rätt sätt!


Och vad visade vågen idag, när jag ställde mig på den? Eeeh, jodå...visst visade den -0,3 kg som då resulterade i 

61,3 kg.

Javisst är jag väl nöjd med det resultatet, men hade nog kanske hoppats på ett större MINUS...fast det får jag se till att ta nästa vecka, kort o gott!










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards