Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Hanna Boman - 3 mars 2017 23:12

Nu ikväll så har Fredax:arna fått besök av Bengt Åkesson som har varit och haft Färdväg med oss i församlingen i höstas, men då kanske det inte var så mycket för ungdomar.

Och nu så har ungdomarna också fått ta del av detta, sedan var ledarna med som är med i MU också inbjudna...och jag själv får väl säga att jag var där ur ledarsynpunkt.

En fantastastiskt trevlig fredagkväll som då denna kvälllen var mer i undomars tecken!

Jag vet inte riktigt med vad jag ska skriva om. ;)

Fikat för kvällen stod Sören för o då vankades det pannkakor (vanliga pannkakor & chokladpannkakor) med glass & sylt.


Mmm, väldigt gott!







 

Bengt Åkesson



 








 









Av Hanna Boman - 3 mars 2017 17:13

Jahaja, idag så blev det lite ändrad arbetstid för mig sådär bara huxflux...eller vad man nu ska säga!
Kort o gott så ville jag jobba mellan klockan 8 och 12, ville inte missa fredagsfikat!
Och då blev det sedan Sushi-lunch med ett skönt gäng jobbarkompisar, men vi satt på jobbet.
Två stycken gjorde sin sista dag på jobbet idag för att gå på nya äventyr!
Så avtackning för dem vid fredagsfikat förstås, och sen vid lunch så försvann ett gäng bort till Sumosushi...för att hämta mat. :)
Sen blev det sushi för en mängd jobbarkompisar, för det sattes till och med ihop bord...så Rolle blev bortskuffad i alltihop. ;)

En mycket trevlig & mysig lunchstund tillsammans med goa & glada jobbarkompisar (för mig som fortfarande är lite ny i gänget, eller hur man ska säga...)

#jagsomnuharlärtmiggillasushi :)



TACK alla för en supertrevlig lunch idag!

  







 








 







 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards