Alla inlägg den 11 mars 2017

Av Hanna Boman - 11 mars 2017 23:41

Nu ikväll så har jag då självklart suttit bänkad framför TV:n för att se finalen av Melodifestivalen, precis som vid varje deltävling och även Andra chansen förstås!

Och ja, precis som jag skrev i förra veckans inlägg om Melodifestivalen...så var det ett fantatsikt BRA startfält, första på bra länge...om jag får bestämma!







 

David Lindgren & Clara Henry & Hasse Andersson

 

 

 

 

 



     





     




     




     







Startordningen för kvällens final:


Ace Wilder - Wild child

Boris René - Her kiss

Lisa Ajax - I don't give a

Robin Bengtsson - I can't go on

Jon Henrik Fjällgren featuring Anina En värld full av strider

Anton Hagman - Kiss you goddbye

Mariette - A million years

FO - Gotta thing about you

Nano - Hold on

Wiktoria - As I lay me down

Benjamin Ingrosso - Good lovin

Owe Thörnqvist - Boogieman blues



Jamen jag vet inte riktigt så noga vem eller vilka som var segertippade, men visst var

väl Robin Bengtsson hyfsat okej ändå!

Jaa, jag tycker nog det i alla fall...även om Wiktoria var bra också.

Förresten, visst var det väl hennes bidrag som var mest segertippad?








 

Grattis Robin!

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards