Alla inlägg den 25 april 2017

Av Hanna Boman - 25 april 2017 21:53

Jodå, här har man ju varit nere o övat lite till på sångerna som kommer sjungas & övas på lördag

då vi kommer ha en kördag ihop med Gullabo Gospel, som sedan blir en Vårkonsert klockan 18.

Alltså det här kommer bli så fantastiskt roligt hela lördagen, fast det "tråkiga" är ju att jag

kommer inte att vara med...för jag blev helt plötsligt dubbelbokad just den här dagen.

Så då fick jag helt enkelt överväga o ta mig på det andra istället!


Men ni som ser detta nu o kan vara med och lyssna, kom till 

Pingstkyrkan Karlskrona klockan 18!


Fri entré!

 

 

VÄLKOMNA!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 25 april 2017 16:42

Jahaja, efter lunchen på Scandic så fick det bli att ta sig till bussen för att åka ut till SecondHand o där blev det en fikastund tillsammans med Birgun (för vi två hade haft lite sms-kontakt med varann igår, och eftersom hon var där o jobbade idag...så blev det en tur ut dit också).

Men eftersom jag hade ätit lunch innan där, så blev det inte nån "storfika" för mig...så en kaffe med chokladboll & punchrulle i alla fall räckte för mig, hehe!





TACK för idag Birgun!


  






 










 

Av Hanna Boman - 25 april 2017 13:35

Jaha, igår kom det ett mail på jobbet från en till ALLA som nog bara ville poängtera att "Imorgon är det lön, ska vi ta en lunch?"

Och jadå, mycket riktigt...så blev det, även om det inte var eller är min jobbdag idag så hängde ju jag på!
Jag menar: "Varför inte liksom".

Så vi träffades nere på Scandic o där serverades det bl a torsk & potatis som jag tog ihop med en hel del sallad från salladsbuffén.
Riktigt gott!

TACK alla för en trevlig & mysig lunchstund idag!


  







   











 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards