Alla inlägg den 14 maj 2017

Av Hanna Boman - 14 maj 2017 20:07

 


Igår gick årets Eurovision av stapeln nere i Ukraina Kiev!

Nej, jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva om hela kvällen...eftersom 

jag satt o "vilade" ögonlocken en hel del, eftersom Sverige var som 24:e 

bidraget. 

Allt för att vara med och se Robin Bengtsson.

Men jag slumrade till både nu o då under omröstningen också sen, fast var ju med 

då vinnaren korades och det var ju Portugal.


Sverige kom på en fin 5:e plats, som man väl egentligen inte hade trott...utan 

att Robin Bengtsson skulle ha kommit bra mycket längre ner.


 





 










 











 







Av Hanna Boman - 14 maj 2017 17:48

Ännu en söndag med temapredikan där Violet predikade om att 

"Växa i tron"

Och där kan man kanske undra vad som menas med det, men det är 

ju inte svårare än att man blir aldrig färdig i sin Gudstro...utan 

man kan växa hela tiden!

Den kan vackla ibland också, vilket är helt naturligt genom hela livet!



Sen så fick vi välkomna en NY medlem in i församlingen, mycket trevligt!





 

Violet Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards