Alla inlägg den 19 maj 2017

Av Hanna Boman - 19 maj 2017 20:48

Den här veckan, från onsdag till lördag är det Tältkalas ute i Mariagården i Lyckeby.

Och nu ikväll var jag ute för första gången, detta är ju det sista som Pingstkyrkan har för 

de för barnen innan sommaruppehållet.

Alltid lika trevligt att få komma ut o vara med på detta, måste jag ju säga!

Jag har ju varit där ute nu i några år... :)


Kvällen börjar ju med lite lekar oco så från klockan fem, men själv var jag där runt 

halv sex nåt sånt!

För inne i tältet börjar det sedan klockan sex, med tältmöte som är barninspirerat!


Efteråt sen så är det fika, med saft/te/kaffe & smörgåsar.

För min del så blev det bara saft, eftersom det har varit ett sådant 

väder!






       












    









 

Av Hanna Boman - 19 maj 2017 15:37

Oooh jaa, nu var det längesedan som jag & Stina träffades över en lunch sist.
Men nu så idag fick vi äntligen igenom det, och det var ju verkligen inte alls fel att sitta på uteserveringen på Scandic...för det var just där vi var. :)

Och idag så var det ju två rätter, som vanligt kanske (brukar väl ha det).
Så då tog jag högrev & gnocchi tillika sallad, som sig bör (väldigt många olika sorters goa sallader på salladsbordet)

Sen var det jordgubbs/rabarberpaj & vaniljsås med kaffe till efterrätt!



TACK världens bästa Stina för idag!

  



   












 












Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards