Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Hanna Boman - 25 maj 2017 17:39

Nu idag så fick det bli av att ta sig ner till världens bästa frisör nere hos Arne & Elsa!
Första gången sedan sist, fast o andra sidan så är ju inte jag den som brukar klippa mig

mer än två gånger om året. :)

Och den här dagen just idag kunde väl inte jag riktigt tänka 

mig att Frida skulle ha öppet, med tanke på att det är en röd dag (Kristihimmelfärds dag).

Men det var den enda tiden hon hade ledigt i maj månad, då jag kikade in under "bokadirekt".

Jätteskönt & bra tyckte ju jag. Och jodå, trot eller ej...men idag så blev det en väldigt 

bra bit klippt, så kommer inte att sätta upp det igen på länge. 

Men det känns riktigt skönt, längesedan jag hade det SÅ kort sist!







     

Förebilder

 

 

 

 

 

 

Lite mellanfika medan

slingorna var i

 

 

 

 

 

 

     

 

 


TACK 
bästa Frida, för att du är SÅ duktig! Jag blir ju

alltid lika nöjd!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards