Alla inlägg den 29 maj 2017

Av Hanna Boman - 29 maj 2017 20:48

Jodå, idag eller ikväll så har det varit föreläsning med ViktVäktarna igen...eller hur man nu ska säga!

Igen och igen, men det var ju en föreläsning i mars månad också.

Och denna gången så var det då

Karin Nileskog, Kost -och utbildningsansvarig på ViktVäktarna. 


Förra föreläsningen var ju i Ronneby, men dagens föreläsning var ju då här i Karlskrona!

En väldigt BRA och inspirerande föreläsning, hela lokalen var fylld av folk som hade bokat in den här

tiden!


Hon talade om att hon har jobbat som Kost - och utbildningsansvarig i dryga 23 år nu, det är hon som 

skriver dessa Veckans Viktiga som vi får att nytt för varje vecka...med en del recept o tips på olika saker!



Sedan så har ju hon själv gått med i ViktVäktarna och gått ner i vikt, precis som vi andra gör NU...fast jag 

är ju GULDMEDLEM och färdig med min VIKTMINSKNING i alla fall!





 

Karin Nileskog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veckans Viktiga

 




Självklart så var det ju vägning och sånt med, eftersom det inte var något "vanligt" möte efteråt.

Och vad visade den där förbenade vågen när jag "skuttade" upp på den?

Alltså, jag vet inte vad jag ska säga mera mer än att jag bli så in i baljans TRÖTT på mig själv!

Eeeh, den däringa vågen stannade på 62,3 kg...som självklart då resulterade i +0,5 kg.



Och vad är det för någon vecka nu då, om inte vecka 22. "Min vecka" då jag ska få en NY STJÄRNA som

teckan på att jag har varit GULDMEDLEM ännu ett år.

Men det fick ju mig att bli väldigt irriterad på mig själv, för nu då så fick jag ju inte någon 

STJÄRNA!

 

 


Lite lagom aggresiv nu i slutet av detta inlägget då, ååååh!





Fast o andra sidan så "slapp" jag ju att betala den däringa straffavgiften i alla fall, jag nämnde 

ingenting om det för Åsa heller...hehe!



Som tidigare, undrar ju jag om detta verkligen är rätt att göra så!

"Slippa betala" 130:- som straffavgiften är!











 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards