Alla inlägg den 24 september 2017

Av Hanna Boman - 24 september 2017 20:12

Jahaja, idag så var det så att säga eftermiddagsgudstjänst ute hos oss i Mariedalskyrkan klockan fyra. En väldigt fin & bra gudstjänst där också, med tanke på att Violet Andersson gästade oss och predikade för oss!

Och församlingens sångfågel Linnéa Håkansson sjöng, som verkligen var super!


 

Violet Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

Linnéa Håkansson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 24 september 2017 19:13

Idag blev det snabb march för mig ner till Pingstkyrkan (lite sen blev jag, men bättre sent än aldrig...)


Ojojoj, vilken fin & bra gudstjänst där Pernilla Bergstöm predikade om Gideon...men vet ju inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att det var en väldigt fin & innehållsrik predikan kort och gott!


Sarah Törnqvist sjöng några fina sånger & ledde oss i lovsång också, och Carina Holmesson satt vid flygeln o spelade.





 






   






 




 












 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards