Alla inlägg den 11 december 2017

Av Hanna Boman - 11 december 2017 23:36

Nu ikväll så var det den sista cafékvällen innan jul. Jag kom lite sent o det var hejdlöst mycket folk, nästa så inte jag & Rolle fick plats...hehe!
"Cafékväll med Barbro & Maria Pettersson och dragspelare"!

En trevlig kväll där det serverades en massa god julmat också med allt vad det innebär.







TACK för denna trevliga kvällen!









   

















 






Av Hanna Boman - 11 december 2017 23:04

Tjupp, nu idag har jag varit ner till ViktVäktarna två gånger. Och anledningen till detta var 

att jag kom lite lagom sent till lunchklassen, som jag hade tänkt!


Och eftersom det nu har startat en nytt program, så ville jag vara med på mötet från början.

Så då blev det en runda ner igen till kvällsklassen, fast jag tyckte väl inte att jag hade missat 

så mycket då jag kom försent till lunchklassen.

Det nya programmet är mer flexibelt o mycket mera 0 SmartPoints på saker som tidigare 

har varit "dyra".


Nu tänker jag inte skriva & berätta så mycket om detta, men jag har ett NYTT material 

att gå igenom att läsa.

När man väl har kommit in i detta sen, så kommer det säkert bli "mycket" bättre.



Och vad visade vågen när jag ställde mig på den idag? Eeeh, jodå...den var väl 

relativt snäll.

Ptja, den visade 64,3 kg som då resulterade i +0,3 kg. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards