Alla inlägg den 12 december 2017

Av Hanna Boman - 12 december 2017 20:32

Hur många visste att det idag är Julstjärnans dag? Nejdå, jag hade inte en aning förrän jag

kollade på Facebook och under "Den här dagen". För då hade jag visst skrivit om det som ett 

inlägg i bloggen för ett år sedan!

Och då hade jag hört det sägas på radion, men inte just på dagen idag!






#julstjärnansdag2017









   


           

Av Hanna Boman - 12 december 2017 17:37

Ojojoj, idag när jag satt på bussen på väg hem från jobbet. Eller nej, jag var på äg hem från Slottsbacken och åkte då med busslinje 3. Då när busssen kommer till Bergåsa station så kommer det på två stycken biljettkontrollanter (jag tror att det var där i alla fall) och då skulle de kolla alla resenärernas busskort/biljetter. Så det var ju bara att plocka fram sitt busskort, vilket gick bra (hade inte tänkt mig något annat heller).



Men detta vara faktiskt allra första gången som jag har varit med om det här, och tänkte

väl lite: "Detta borde ju kanske göras oftare, eller?"

Med tanke på att jag aldrig har varit med om det innan!





/Tjingeling




















    




     







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards