Alla inlägg den 2 februari 2018

Av Hanna Boman - 2 februari 2018 12:03

Jag brukar ju alltid ha min blogg koppad till Facebook och man ska ju inte behöva kolla om den är kopplad

eller inte.

Utan kopplingen ska bara vara där, utan att man ska behöva kolla tycker ju JAG i alla fall!

Jag blir bara så irritterad över att man inte kan få klartecken i vad som gör att det bli så ibland!


Likadant är det ju fortfarande med att man inte kan se sin Besöksstatisk via datorn, utan blir ju 

då via appen på iPhone iPad

Nu lär det väl få bli ett långt mail till bloggsurporten snart, och det är ju bara 

att hoppas på att få ett svar...för det kan man ju verkligen inte skryta med att 

de är SÅ bra på att svara!





/Tjingeling




















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards