Alla inlägg den 3 februari 2018

Av Hanna Boman - 3 februari 2018 23:33

Yes, nu har Melodifestivalen satts igång och ikväll var det ju då Deltävling 1 som sändes från Karlstad.

Ett ganska så bra gäng med artister & låtar faktiskt, när det var den allra första deltävlingen!


Startordningen för kvällen

 

  1. Sigrid Bernson - Patrick Swaye
  2. John Ludvik - My Turn
  3. Renaida - All The Feels
  4. Edward Blom - Livet på en pinne
  5. Kikki Danielsson - Osby Tennessee
  6. Kamferdrops - Solen lever kvar hos dig
  7. Benjamin Ingrosso - Dance You Off










 

David Lindgren










   








   


















 

   

Av Hanna Boman - 3 februari 2018 18:32

Idag under eftermiddagen så samlades vi hemma hos Laila över en kopp kaffe & semla!
Anne Collén var också där för att berätta om sin resa till Jordanien i höstas, wooow vilken berättelse!



 

Anne Collén



Sedan serverades det semlor, som var helt makalöst goda!

#hemgjordasemlor #kaffemedmjölk





TACK snälla Laila för dessa utsökta semlor!


  


























 










Av Hanna Boman - 3 februari 2018 11:42

Oups, det blev ju inte att jag skrev & berättade om våran körövning igårkväll. Men som sagt igår hade vi våran sista övning inför söndagens gudstjänst, då vi kommer välkomna vår nya pastor & församlingsföreståndare!

Vi började öva klockan 17:30 fram till isch 19 ungefär, vilket gick väldigt bra om jag får säga vad jag tycker.

Eeh, betydligt mycket lättare då det är en som sitter vid pianot o spelar...sen finns det

en som står o dirigerar/viftar!













 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards