Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Hanna Boman - 11 februari 2018 18:52

Men ojojoj, det var ju visst deltävlig 2 av Melodifestivalen igårkväll...och jag missade helt att uppdatera om det dirrekt efteråt (som jag brukar göra).



Så nu får det bannemig komma såhär lite kvällen efter istället!



Startordningen för kvällen:


Samir Viktor - Schuffla  (kom direkt till finalen)

Ida Redig - Allting som vi ser

Jonas Gardell - Det finns en väg

Margaret - In My Cabana (andra chansen)

Stiko Per Larsson - Titta vi flyger

Mimi Werner - Songburning (andra chansen)

LIAMOD - Last Breath  (kom direkt till finalen)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

David Lindgren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards