Alla inlägg den 10 mars 2018

Av Hanna Boman - 10 mars 2018 23:13

Nu ikväll så har "äntligen" finalen av Melodifestivalan gått av stapeln ifrån Friends Arena Stockholm!


Och jag vet väl inte riktigt vad jag ska säga om denna kvällen egentligen.

Ett ganska så bra startfält var det nog ändå, om jag får säga lite vad jag tycker!







 

David Lindgren






Startordningen för kvällens final:


Mendez - Everyday

Renaida - All The Feels

Martin Almgren - A Biller Lillaby

John Lundvik - My Turn

Jessica Andersson - Party Voice

Liamoo - Last Breath

Samir Viktor - Shuffla

Mariette - For You

Felix Sandman - Every Single Day

Margaret - In My Cabana

Benjamin Ingrosso - Dance You Off

Rolandz - Fuldans






     





     






     





     






Nu så har jag inte den blekaste aning om vilken eller vilka som varit segertippade, 

och vet inte heller om Benjamin Ingrosso var min favorit direkt heller!

Jag tror inte jag har haft någon favorit i år, om jag nu brukar ha det.









 

Grattis Benjamin!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Av Hanna Boman - 10 mars 2018 17:33

Idag har jag varit i SecondHand o jobbat, och denna lördagen var ju inte min schemalagda lördag...utan det var egentligen förra lördagen (3/3), så detta blev en "byta lördag".

Och det gick ju väldans bra idag för oss i Café 2, vi fick ihop väldigt bra med pengar. Detta var nog ett rekordhög summa med pengar, och då är det roligt att jobba!

En liten rolig sak var ju egentligen att jag hann inte sätta mig bekvämt på stolen i kassan när jag kom imorse, och fick typ sitta lite obekvämt under en längre tid.
För det var lång kö, och det kändes som den aldrig skulle ta slut...

Men som sagt, en rolig o bra lördag att jobba på idag!

#trekantsmacka #kanelbulle #3kopparkaffemedmjölk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards