Alla inlägg den 3 maj 2018

Av Hanna Boman - 3 maj 2018 19:07

Nu idag så spatserade jag mig ner till Arbetsförmedlingen, eller rättare sagt så tog jag bussen ner!

Jag hade en avtalad tid med min "nya" SIUS igen, skulle ha varit där nere igår...men blev framflyttat en dag.

Och just nu vet jag inte så värst noga vad ajg ska skriva om, tyvärr.

Men vad jag tyckte om träffen med honom idag, kändes väl lite sisådär. Ja, vi har redan bokat in oss på en ny träff redan nästa vecka o innan dess ska väl jag ha försökt komma på en del arbetsgivare som jag kan tänka mig. Jag sa en del idag, men det finns ju fler om man kanske googlar bland annat!

Och sedan kolla lite på Platsbanken också kanske.

Aja, jag får se vad som händer för mig inom detta till nästa vecka (är bara så in i baljans trött på detta nu...)


BRAINSTORMA jobb, är vad jag ska göra!










 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards