Alla inlägg under juni 2018

Av Hanna Boman - 16 juni 2018 18:23

Jag tog mig ut en liten tripp på stan idag o då gick jag in till "Smått och gott", för att egentligen bara kolla lite på vad de har för olika sorters glass i deras Glassbuffé!


Och jajemen, jag kan nog säga att det var lite svårt att välja vilken sort man ville ha!
~~Många olika sorter som verkade goda!~~

Och jag tog 3 kulor och sen lite strössel på också, men jag tog egentligen en lite för liten bägare.
Så nästa gång får det bli en annan storlek, hehe!

Men annars var det gott och nog över förväntan, enligt mig!

~~känt mig lite småskeptisk till att plocka glass själv sådär!~~











 





Av Hanna Boman - 16 juni 2018 07:27

Igår tog hon STUDENTEN och hade en fantastisk dag!
~~"lilla Julia" har tagit STUDENTEN!~~
Och där var det många som grattade henne, från kyrkan & även många andra!
Det roliga var ju att ett EVENEMANG kom på Facebook i väldigt god tid innan, där inte Julia var inblandad alls...så hon visste inte vilka som skulle komma mer än sin egna familj förstås!

Det serverades verkligen hur god buffémat som helst med olika sorters dryck!
Sen lite senare så blev det kaffe & kaka & tårta också!





 


GRATTIS Julia!

  











   

Av Hanna Boman - 15 juni 2018 17:02

Första gången i mitt liv som jag tagit mig på gudstjänst i Sjukhuskyrkan!


Annars har jag bara gått förbi fram o tillbaka många gånger genom åren!

Men detta var en trevlig & fin stund, där det även firades Nattvard!

Efter gudstjänsten sen så blev det lite fika borta i Cafeterian!





#pepsimax
#wienerbröd  

Louise  Sundkvist & Carina Holmesson

 

 

 

 

 

 

 

 

Carina & Louise & Lovisa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Av Hanna Boman - 14 juni 2018 23:33

Nu ikväll så har vi från kyrkan varit o firat Vilma som tagit STUDENTEN!
En mycket trevlig kväll med god mat (smörgåstårta) och väldigt roligt att träffa en massa folk som man varken sett eller träffat på väldigt länge!






 

GRATTIS Vilma!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   




Av Hanna Boman - 14 juni 2018 12:53

Nu har jag varit på SKOLAVSLUTNING i Wämöparken för Musikugglans klasser!
Så mysigt & roligt att få se sina 3 kusinbarn sjunga och vara med då de sjöng in SOMMARLOVET!
Njaej, jag var inte där från allra första början...så missade ju klasserna F-3, men fick i alla fall vara med då de sjöng den allra sista sången.
Och den kände jag ju igen, en del av den i alla fall...eftersom denna sjungs varje år som sista sång!

Sen efter det, så blev det fika och mys en bit därifrån i gräsmattan!

Efter det så var det klasserna 4-6 som hade sitt framfrädande med sin SKOLAVSLUTNING!

De är ju uppdelade i olika "grupper", så alla klasserna gör ju inte det på samma gång!

Underbart trevligt att få vara med och både få se & höra Lovisa & Axel & Stina!








 







   










 














Av Hanna Boman - 12 juni 2018 23:07

Alltså, för er som känner mig så vet ju jag att ni har väl aldrig sett mig med målade naglar?

Men för två veckor sedan så köpte jag två burkar/flaskor med Nagellack

inne på Glitter! Jag hade lite svårt att bestämma mig för vilken 

färg jag ville ha, så därför fick det bli två kort och gott!


Sen igår så kollade jag runt lite och hittade en Blåsapa, som torkar ens naglar snabbt!

Jag har verkligen inget tålamod att sitta med fingrarna o spreta länge för 

att få naglarna lufttorkade!

Och idag så kom paketet, jag hade väl kanske kunnat tänka mig att det 

kommer nog imorgon...men det kom fortare än vad jag hade räknat med!


Beställningen gjorde jag på www.partykungen.se och det var nog allra första gången jag 

kollade in på den sidan!




 











 








     

Av Hanna Boman - 12 juni 2018 22:52

Åååh, den här låten kan jag mer än gärna höra om och om igen!

        

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards