Alla inlägg den 24 september 2018

Av Hanna Boman - 24 september 2018 21:27

Idag är det visst skiljetecknets dag bland dessa TEMADAGAR som jag brukar kolla upp ibland, om 

inte ganska ofta...


Men som sagt, vet ni var och hur man använder skiljetecken då man skriver?

Hehe, hur man skriver dem kanske man vet...men kanske inte var för någonstans

ibland!


Nu ska inte jag vara en "tant duktig" här, men nog vet i alla fall jag var och när

man skriver skiljetecken (kanske inte alltid, men...)

Jag har i alla fall koll på dem!





#skiljetecknetsdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 24 september 2018 21:12

Efter att jag hade varit på ett ärende idag, så blev det dags för lite lunch...så då blev det ett besök på Mc Donalds.
Och JA, jag valde El Maco & Co med Coca-Cola zero till att dricka. Gott!
Jag brukar inte springa på Mc Donalds så ofta, och då blir det väl ganska gott i alla fall då man gör det.
På meny-tavlan så var det faktiskt bild på såna där sötpotatis-pommes, och jag trodde ju att man skulle få det utan att behöva säga något. Eftersom jag inte någon gång har ätit sötpotatis-pommes så ville jag ju prova nu!

Så det får la vänta tills nästa gång då istället, hoppas bara att det finns kvar...





 











 











Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards