Alla inlägg den 2 februari 2019

Av Hanna Boman - 2 februari 2019 22:52

Som säkert många av er redan vet nu så bor jag ju inte hemma i min egen lya

på grund av renovering!
Och då bor jag hemma hos pappa & Charlotte.

Så framåt femtiden kom Viktor & Amanda hit här på gomiddag!

Då serverades det: Torskrygg & pressad potatis & en massa andra goa grejer till.
Mumsfilibabba!

Till efterrätt serverade Viktor & Amanda fruktsallad & vaniljkvarg & daim som vi drack kaffe till också förstås som verkligen var superdupergott & uppfriskande!
   





 







 

Av Hanna Boman - 2 februari 2019 16:53

Då har man jobbat sin första jobblördag för i år, vilket har funkat bra...det har väl gått som på räls, känts lite ovant i början bara att sitta i kassan igen sedan december.
Men sen var man inne i att igen!

#förstalördagenföriår
#3kopparkaffemedmjölk
#2trekantsmackor
#päronbiskvi






   












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards