Alla inlägg den 5 februari 2019

Av Hanna Boman - 5 februari 2019 22:52

Som alltid vid den här tiden på året så brukar vi i Mariedalskyrkans Unga Styrelse samlas hemma hos Nelssons för ett MUS-möte!
Och så blev det ju då ikväll från klockan 18:35, men jag är alldeles övertygad om att vi började något lite senare än så.

Jodå, jag vet ju utan att blinka att några beslut får jag inte skriva här...(för det är ju inte offentligt i den bemärkelsen).

Men vi blev bjudna på varm smörgåstårta, med pizzasallad...som var väldigt gott!

Lite senare sen så blev det kaffe & donuts, som även det smakade gott & mumsigt!




TACK för en fantastisk kväll!

  



#mariedalskyrkansungastyrelse










   



























 

Av Hanna Boman - 5 februari 2019 13:54

Jamenvisst, varför ska det inte finnas en NUTELLADAG också bland dessa TEMADAGAR?

Hepp, jag visste inte ens om att det fanns nån sådan dag alls!

Men det fanns visst, och det är väl kanske bra för de som gillar NUTELLA.

För jag är inte så värst överförtjust i det, men skulle nog kanske kunna tänka mig 

att "provbaka" en KLADDKAKA med Nutella nån gång.




#nutelladagen2019






 









 











 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards