Alla inlägg den 11 mars 2019

Av Hanna Boman - 11 mars 2019 14:53

Sådär blir detta inlägget döpt, för vad hände idag på morgonen egentligen? Eeh, någonting som väl egentligen inte får hända. Men nu så hände det, jag kommer megasent till Habiliteringen idag...och hade tid där klockan 9:00!

Grejen var liksom den att jag inte riktigt hade "koll på tiden" här hemma imorse, och då blev allt verkligen bara jättefel!

Nu är visst inte den jättestora klockan på väggen vid väntrummet så stor längre, men visst såg jag hur mycket den visade då jag kom innanför dörren/dörrarna och den visade strax efter 09:30!

Så "dumma" jag satte mig i väntrummet bara och "väntade/hoppades" på att arbetsterapeut & sjukgymnast skulle typ dyka upp, vilket dem inte gjorde... 

Efter ett tag sedan så provade jag att ringa till bägge två (fast inte samtidigt), och då lämnade jag meddelande på deras röstbrevlåda. Så efter ett tag sen så kommer dem, men kan ju inte ta mig då när uret visar typ 10:00.


Och då fick jag en ny tid av dem, för arbetstarapeuten hade lyssnat av mitt meddelande.

Hehe, första gången tror jag som jag har fått en ny tid direkt i handen på en postIT-lapp typ!


Så nästa gång Hanna, måste du ju komma i tid!







 













 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards