Alla inlägg den 7 april 2019

Av Hanna Boman - 7 april 2019 22:18

Nu ikväll så var det gudstjänst ute i Mariedalskyrkan, och då var det klockan 18.

Och den här gången fick vi lyssna till Tina Nelsson som predikade för allra första gången, fast jag tyckte inte hon hade gjort annat!

Predikan handlade om Fader Vår, och man vill bara höra mer...åtminstone ville jag det!

Anna Lönnebo-Samuelsson höll i det musikaliska, satt vid flygeln och sjöng & spelade!





TACK Tina för dina ord idag!



  






 

Tina Nelsson

 

 

 

 

 

 

 

Anna Lönnebo-Samuelsson

 

 

 

 

 

 

 

 

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 7 april 2019 17:03

Jodå, ännu en söndag där jag varit hemma hos Martina & Morten & Edin & Jona och ätit lunch/middag!
Mums, idag serverades det curryfisk med ris & morotsstavar & strimlat äpple!

Riktigt gott, och jag har nog aldrig ätit fisk med curry tidigare. Så rätt & slätt 10/10!


Senare sen så blev det lite efterrätt, mangoglass med kaffe & mjölk!

Mmm, väldigt utsökt gooo mangoglass!



 

 

 

TACK Martina & Morten & Edin & Jona!




  






   

Av Hanna Boman - 7 april 2019 15:53

ATT VÄXA I TRO!





Vilken fantastiskt fin & bra gudstjänst man kom ner till idag!
(jag gick ner...)

Predikotext:
2 Petrusbrevet 1:2-9

Och dagens predikant var Göran Olsson!

Elsa Joehlson sjöng & spelade så väldigt BRA!
Tack Elsa!












 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

Elsa Johelsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Kyrkfika i Café Ankaret

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards