Alla inlägg den 10 april 2019

Av Hanna Boman - 10 april 2019 19:17

Hehe, ojojoj!
Nu har ju inte jag varit till Stickcafé på jättelänge, men idag tog jag mig dit minsann!
Anledningen var ju den att jag hade sagt till om att jag kunde ta med mig något i bak/kakväg.
Det är väl det enda som kan få mig till att komma dit, annars blir det liksom inte riktigt av...

Och hur många varv stickade jag på min stickning? Mnja, det blev ju inte så många (nästan som vanligt)

#kaffemedmjölk
#kolasnittar
#lattekaka
#skumraket



/Tjingeling






 













 

Av Hanna Boman - 10 april 2019 11:17

En TEMADAG idag att beakta, eller vad säger ni?

Första gången som jag överhuvudtaget fick reda på att denna dagen fanns var då

jobbade uppe på radion, hade inte en aning alls om att det fanns något sådant!

Det man gör alltså är att dela på en vanlig sesamfralla och i den lägger man en

chokladboll eller chokladbiskvi eller punchrulle!


Men som sagt så föredrar jag helt klart fralla för sig och

chokladboll/chokladbiskvi/punchrulle för sig!






#bullemedbulle2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Av Hanna Boman - 10 april 2019 08:53

HOPPSAN!




Något blev fel igår då jag skulle uppdatera, så det får komma nu istället!
För igårkväll var det möte för församlingsstyrelsen & MUS och då startade vi klockan 18, eller strax därefter.
Och eftersom vi i MUS var med så tog vi ju upp punkter från våran styrelse som vi tycker att församlingen också bör ta del av!
När det var klart, då ajournerades det för fika och därefter delade vi upp oss.
Så vi i MUS fick ta våra egna/vanliga punkter.
Fikat tog vi med oss då förstås och fikade för oss själva, eller hur man nu ska säga!


#mariedalskyrkansungastyrelse








 






















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards