Alla inlägg den 18 april 2019

Av Hanna Boman - 18 april 2019 22:32

Nu ikväll så har vi haft en sista samling av Alpha-gänget och då var vi alla samlade för fika o lite prat från våra fantastiska ledare: Tomas Jönsson & Anders Lovemo & Björn Pettersson!
Och Christina hade verkligen gjort riktigt goda smörgåsar som vi fikade på också!



TACK för detta Alpha-året!


      







 











 

Av Hanna Boman - 18 april 2019 22:17

Och nu så är påskhelgen påbörjad...på skärtorsdagen med en mycket fin getsemanestund!

Familjen Gullbing stod för det musikaliska, fantastiska sånger som hör liksom till en getsemanestund!

Daniel Alm, ledare & pastor för den svenska pingströrelsen höll i kvällens predikan!

Sedan firades det även Nattvard också!

En mycket fin kväll på alla sätt, från början till slut!





 

Paula & Pegga & Benjamin & William

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pernilla Bergström & Göran Olsson

 

 

 

 

 

Daniel Alm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 18 april 2019 16:49

ENDAST VÄGNING SHOPPING!

 

 


Eftersom det idag då är Skärtorsdagen, så har det bara varit VÄGNING & SHOPPING!

Och då har öppettiderna idag varit:

  • 9:00 - 11:00
  • 15:00 - 17:00

Jag som är ledig, tog mig ändå dit för vägning nu under eftermiddagen. Och då var det inte så många där då jag kom. Det var väl runt 4-5 stycken, de flesta var där redan på förmiddagen...även de som brukar annars vara på eftermiddagen! (jag var lite nyfien och frågade)



Men vad visade den där himla usla vågen idag då när jag "skuttade" upp på den? För idag var den ju verkligen jätteusen, eller är det jag som är med mina matintag?

Absolut det sistnämda, Hanna!


Och vågen visade då idag 69,6 kg vilket resulterade i 1,2 kg!


Nu får det verkligen bli så DU skärper till dig Hanna, till nästa vecka!












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards