Alla inlägg den 19 april 2019

Av Hanna Boman - 19 april 2019 21:27

Idag på självaste Långfredagen, så har vi haft PASSIONSANDAKTER hos oss

i Mariedalskyrkan.

En trevlig "tradition", som sattes igång vid förra årets Långfredag!


Och det är vid fyra olika tider under dagen:

12 15 18!


Själv var jag med på endast den sista av dem idag!









 








 









 
























 









 






Av Hanna Boman - 19 april 2019 16:52

Oja, även denna söndag som då är en fredag (långfredag) så blev det en runda ut till Ravnbös för lite lunch/middagsmys!

Först när jag kom så fick jag se Martina & Morten riva barnens lekstuga, nu är den ett minne blått!
(jag tror inte att jag har sett den bara...)

Sen så blev det PASTAGRATÄNG till lunch/middag, en väldigt god pastagratäng!

Och så till efterrätt serverades det NYTTIG EFTERRÄTT (i receptet stod det så...)





TACK Martina & Morten & Seth & Iris & Edin & Jona

för stunden idag!


  







Ptja, ja nu så drack jag ett par tre klunkar svart kaffe...för de hade inte nån mjölk hemma!

~~men det var inget gott...~~









   

















Av Hanna Boman - 19 april 2019 16:06

Idag på långfredagen så har det förstås firats gudstjänst!
Vilken fantastiskt fin gudstjänst det var o Second Voice sjöng många fina sånger, som hör just långfredagen till.
(...och ja, jag är ju med och sjunger i Second Voice igen. Men var bara inte med nu)

Predikan höll Rupert Lindén idag, som förstås handlade om Jesu korsfästelse!




 




TACK Rupert!









 

Rupert Lindén

 

 

 

 

 

 






   

Second Voice













           

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards