Direktlänk till inlägg 25 april 2019

ViktVäktarna

Av Hanna Boman - 25 april 2019 18:58

Jahaja, då har man varit till ViktVäktarna och den här gången var det ju som vanligt Workshop!

Oja, jag var ju där som alltid på lunchtiden...varför ska man ändra på det liksom?

Det allra bästa är ju att komma på samma tid varje vecka, men ibland så får det ju bli en annan tid med!



  1. Ät det du gillar men som du känner att du borde avstå
  2. Bestäm dig hur mycket du vill äta och hur du ska få tag på det (en portion kan vara lämpligare än att köpa hem en hel förpackning)
  3. Räkna ut SmartPoints värdet
  4. Välj när och var du ska äta det. En kaka från bästa bageri kan kännas mer speciellt än en från ditt skafferi hemma, vilket minska risken att du överäter.
  5. Njut av det tillsammans med andra för att tysta eventuell självrisk över vad du "borde" äta. Du äter troligtvis mindre!

Och vad visade vågen idag då jag skuttade up på den? Oja, den var väldigt snäll med tanke på att den visade MINUS!


Så idag blev jag glad, även om den hade fått ge mig lite till MINUS! Men som sagt så visade den 68,4 kg som resulterade i -1,2 kg.  ~~lika mycket hade jag ju gått upp förra veckan~~


Nu så fortsätter jag såhär till nästa vecka, för jag vill verkligen bara rasa i vikt NU!








 










 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Torsdag 28 mars 23:23


Nu så har man fått gå in i påskens budskap, med allt vad det innebär med en fin Getsemanestund!                                                                           ...

Av Hanna Boman - Onsdag 27 mars 14:12


När man är som jag var lite igår, då får man ta sig tillbaks till Ortopedtekniska en snabbis även dagen efter! Nä, detta var inte alls bestämt när jag var på plats igår att jag skulle komma tillbaka idag. Men men, jag tog med mig två par skor för l...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 23:38

#melodifestivalen2024   ~~Egentligen ett av de bättre bidragen~~ ...

Av Hanna Boman - Tisdag 26 mars 22:18


Idag under eftermiddagen så har jag gjort ett besök på Ortopedtekniska för att kolla ut o göra en beställning på nya skor! När det var väldigt mycket snö i vintras, så ville jag ju förstås ha ett par rejäla vinterskor... men eftersom det nu inte är...

Av Hanna Boman - Måndag 25 mars 20:34

Johodå, idag på självaste våffeldagen så blev det minsann våffelfika på jobbet! Nu så jobbar ju jag alltid "kvällen" (14-18). Så de som var där tidigare fikade de på våfflor innan jag kom, troligen vid lunchtiden. Sen så då vi som var kvar hela e...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards