Alla inlägg den 29 maj 2019

Av Hanna Boman - 29 maj 2019 21:08

Jomen visst, den här eftermiddagen har jag varit till Smarteyes för den "årliga" synundersökningen för mina linser...vilket gick bra redan från början. 

Alltså först var det ju synundersökningen som gjordes, vilket faktiskt gick förvånansvärt bra (jag var väl inte alls orolig för att det inte skulle gå bra)

Sedan efter att synundersökningen var gjord, då var det dags för henne (optikern) att kolla så att linserna satt som de skulle på/i ögonen...vilket dem gjorde.


När jag var färdig med synundersökningen och annat, då var det dags för mig att få hämta ut 3 stycken flaskor linsvätska o även 3 linskoppar.



Och jadå, nu är ju jag alltid sådan som inte vill ha 3 stycken sorters linskoppar av samma färg...så jag fick även denna gången 3 olika färger!


#smarteyes  #linsvätska #extend  #linskoppar

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards