Alla inlägg den 20 juli 2019

Av Hanna Boman - 20 juli 2019 21:21

Jahaja, nu så blev det ju inte glass direkt efter att vi hade lunchat.
För det var en del som tog en liten sväng på stan efter lunchen.
#barnfamiljerna

Sen så träffades vi, eller tog vi oss upp till Gelato och där blev det "glass i stora lass"!

Så även denna gången satte vi oss ute förstås, då det är sommarvärme!

Och den här gången valde jag persika & lakrits, vilket var verkligen jättegott!


 

 

 

 

TACK för att jag fick hänga med er & chilla även över lite glass!
  





#skärgårdsläger2019




 























 

Av Hanna Boman - 20 juli 2019 19:08

Efter att Skärgårdslägret var färdiga på Klaipeda, så drog vi iväg till Waynes Coffee för att äta en bit lunch.
I det gänget så var det Tina & Anders & Julia och Rebecca & Fredrik & Valter och Sofia & Oscar & Tekkla & Hilding.
Så vi var en stor samling med folk, vilket var mycket trevligt!

Och ja, där satt vi ju ett bra tag på uteserveringen förstås. Vädret sa att vi kunde göra det såklart!

Jag åt en Ciabatta med kyckling & bacon och sen drack jag vatten till. Brukar ju inte höra till vanligheterna att jag beställer vatten, men nån gång ska väl vara den första...

#skärgårdsläger2019






TACK Nelssons & Axbergs för att jag fick hänga med er o chilla lite!

  









 

















 





Av Hanna Boman - 20 juli 2019 17:43

Den här förmiddagen har Skärgårdslägret varit och sjungit uppe på Klaipedaplatsen från klockan 11-12.
Och vem var där om inte jag?
Väldigt roligt att höra dem, trots att det förstås är samma sånger/låtar vid varje tillfälle för hela lägerveckan.
Det är ju liksom nu mot slutet som man kan sjunga med i sångerna också.

#skärgårdsläger2019




       

Lägerkören

 

 

 

 

 

 

 

Hampus Flyman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...och här är kompet som varit med hela veckan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards