Alla inlägg den 13 augusti 2019

Av Hanna Boman - 13 augusti 2019 16:38

HOPPSAN!


Vad hände här nu då? Efter att inte ha varit BLODGIVARE på snart 2 år, så var jag dit idag igen!

Och nej, jag blev inte kallad av dem...utan har ju egentligen både hört & läst om att det varit ont av min 

blodgrupp som då är A+. Då har jag funderat lite fram & tillbaka om jag ska göra en "nyanmälan", för att bli 

BLODGIVARE igen.

Så den 26 juli ringde jag till dem och fick en tid av sjuksköterskan direkt som jag pratade med då.


Nja, det kändes väl lite sådär förgäves att ta sig dit idag...eftersom det inte blev

några kärl hittade idag heller i min höger arm.


Nu så tog hon blodtrycket på mig också, och det låg normalt... "135/70"

 

 


Hm, och som "plåster på såren" så får man ju alltid en gåva som TACK!


Nu när jag kollade in i skåpet där grejerna finns, då uptäckte jag att samtliga i Rörstrands-servisen 

hade jag ju redan hunnit samla på mig.

Så den här gången fick det då bli en Mumin-mugg, som jag valde.







#17aktivaårsomblodgivare

#blodcentralenkarlskrona

 

 

 






 







 











 











 























 


















 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards