Alla inlägg den 1 oktober 2019

Av Hanna Boman - 1 oktober 2019 21:17

Idag efter att jag kom in till stan efter jobbet, så blev det en träff med Maria där vi promenerade bort till SumoKitchen.
Alltså ja, JAG har ju varit där en gång tidigare i somras.
Och eftersom inte Maria hade varit där så valde vi att ta oss dit idag.

Den här gången så valde jag Red hot Chicken med nudlar, vilket smakade väl sådär...jag tror inte att jag kommer ta mig dit fler gånger nu.
Jag var inte superimpad av maten där denna gången heller, ärligt talat!

Men vi hade ju en trevlig stund ändå, Maria & jag.

Så tack för stunden idag Maria!








 
















 

Av Hanna Boman - 1 oktober 2019 20:48

Jodå, en jobbtisdag har det blivit för mig idag...13:30-17.
Så blir det ju ibland, att jobbar man lördag så kan det bli tisdagen direkt efter också. Den här gången blev det ju så för att jag gick in och jobbade en "extra lördag" i lördags.

Men den här tisdagen har gått som på räls att jobba, och rullat på bra!



#schemalagdtisdag
#förstadagenpåmittnyaliv
#2kopparkaffemedmjölk #1trekantsmacka #1fralla



/Tjingtjong








 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards