Alla inlägg den 3 oktober 2019

Av Hanna Boman - 3 oktober 2019 11:38

Redan innan klockan sju imorse till Hälsohuset, för att få kontakt med en sjuksköterska...och idag så fanns det en "samtalstid" för mig, vilket jag tyckte var skönt. För igår då jag ringde så fanns det inte nån tid kvar alls.

Som en del, eller många av er redan vet så har jag ju haft problem med svullna fötter o ben under en längre tid.

Och jag är väl som många andra att inte ta tag i det i tid eller tidigare, men nu gjorde jag.

Svullna fötter & ben har jag ju dragit med i snart snart två år, och stödstrumpor använder jag ganska ofta för att slippa låta dem svullna...

Så det ska jag fortsätta använda, vilket underlättar egentligen allra BÄST (men kan ju vara lite jobbiga att få på sig ibland...)


Den här sjuksköterskan ville att jag skulle komma till en läkare för att få detta undersökt, men det fanns dessvärre inte en läkartid idag att få. Så då bad hon mig att ringa imorgonbitti igen innan klockan åtta, och då få man väl hoppas på att det finns en tid.


#hälsohuset

#svullanfötterochben #ödem

#stödstrumpor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards