Alla inlägg den 8 oktober 2019

Av Hanna Boman - 8 oktober 2019 22:08

Jaha, då har det varit övning ikväll igen med Second Voice och vi sjöng "bara" våra gamla godingar på grund av att vi snart kommer sjunga upp igen på en gudstjänst. Och ja, jag tycker det kan vara helt okej att sjunga "gamla godingar"...för då behöver man ju inte kolla texterna, utan bara sjunga av hjärtans lust (åtminstone är jag sådan)!

Vi sjunger ju en del gamla sånger som vi sjöng "stadigt" för ett par år sedan, och även de sitter ju kvar i bakhuvudet...enligt mig då som sjunger sopran.

Just ja, efter en bit in på övningen nu ikväll så kommer det en helt okänd person in. Och hon heter Merilyn Freeman och kommer från USA! Hon var och sjöng på gudstjänsten förra söndagen fick vi berättat för oss.

Hon är en gospelsångerska och var fantastisk på att sjunga, woow!

Vi sjöng någon eller några sånger ihop med henne, bland annat Oh Happy Day!





 

Marilyn Freemon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards