Alla inlägg den 13 oktober 2019

Av Hanna Boman - 13 oktober 2019 23:52

På måndag (21/10) så fyller Stina 10 år, och det har firats idag under eftermiddagen med "släkt/vuxen"-kalas.
Först när vi alla var komma, så var det paketöppning för Stina. Och hon fick många fina grejer av olika dess slag. Av mig fick hon scrunchies (hårsnoddar på tyg). Sen fick hon en hel del färger o målargrejer plus en väldigt massa annat!

Eftersom vi kom dit till lunch, så serverades det ju lunch som bestod av LASANGE & sallad!


Lite senare under eftermiddagen sen så var det dags för fika, med både tårta & kladdkaka & kakor & kaffe!





 







   







 









GRATTIS Stina på din 10-årsdag!


  

























Av Hanna Boman - 13 oktober 2019 22:32

Idag har det varit DOPGUDSTJÄNST i kyrkan, så mysigt och fint (nu satt inte jag på den bästa platsen, men...)

Det var Rebecca & Fredrik son Valter som döptes och han var så snäll och fin under hela akten.

Och en vän till dem sjöng två solosånger som de själva hade valt då förstås!










 






 






     





   







 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

Elin Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards