Alla inlägg den 14 oktober 2019

Av Hanna Boman - 14 oktober 2019 20:37

Nu så blev det bara en liten snabb träff med Henrik här ikväll, för efter lite sms:ande med varann så 

frågade han om han kunde titta förbi ett tag.

Först blev det en sittning i soffan, med lite snicksnack!

Efter det sen så blev det lite sällskapsspel, och då blev det först Fia-med-knuff och just det spelet

hade vi då vi bodde i Backabo på denm gamla goda tiden!

Så det kändes väl lite nostagiskt att spela just det spelet, bara så där på tuman hand!



Och så efter det så blev det Yatzy också, men vi spelade det i ordning...alltså inte hoppa fram o tillbaka med de olika, utan spelade "uppifrån -och ner". Så kan man väl förklara det på bästa sätt!



#fiamedknuff   #yatzy









 






     







   

Av Hanna Boman - 14 oktober 2019 10:23

För er som inte visste, så är det RÄKMACKANS DAG idag och det är ju verkligren jättegott med en RÄKMACKA!


Fast jag tänker dock inte äta en RÄKMACKA just idag, även om jag älskar RÄKMACKA och räkor överhuvudtaget!




#räkmackansdag2019  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards