Alla inlägg den 16 oktober 2019

Av Hanna Boman - 16 oktober 2019 20:28

Idag så har jag gjort min första dag ute på Konst i Fik, som ligger i Lyckeby.
Och när jag kom dit, så hade de dukat fram frukost. Så då blev det dags att äta frukost andra gången för mig (kan nog kännas lite för mycket, men det var gott...)

Min första uppgift annars idag var att måla om en stol, eller måla med en grundfärg...för sedan blir det en annan färg.

Nu ska ju jag bara vara där ett par tre timmar till en början, men idag var jag där i stort sätt hela dagen. Sen kom vi överens om att jag ska vara där tre dagar i veckan (måndag/onsdag/fredag).

Så från nästa vecka kommer det att bli på det viset, men jobbar ju nu på fredag också.

Trött, efter dagen idag då? Mnjaej, kan väl inte direkt säga...kanske kommer i efterhand då man varit igång ett tag. Annars brukar man ju känna sig lite trött efter att ha kommit ut på nya rutiner och sådär.

Men som sagt, en helt okej första dag!



/Tjingeling










   



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards