Alla inlägg under december 2019

Av Hanna Boman - 11 december 2019 18:52

I måndags då jag kom in till stan efter jobbet så tog jag mig in till stadium för att kolla efter en REFLEXVÄST, fast en "remväst"!

Med andra ord en väst med remmar istället för en hel väst, vilket jag tycker är betydligt mycket bättre!


#reflexväst

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 9 december 2019 23:01

Ojaaa, hur många pepparkakor har du ätit just idag på PEPPARKAKANS DAG?

Själv så har jag ätit endast en pepparkaka, annars

kan det slinka nernågra stycken!






#pepparkakansdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 8 december 2019 21:39

Då har man avverkat 3 JULKONSERTER den här helgen, och så BRA det har gått!
Nu kan ju inte jag säga vilken av dessa 3 som var bäst, men känns nog ändå som det var den sista här ikväll!

Att bara få vara med på ett sådant stort evenemang under en helg gör att man verkligen blir SÅ lyckligt trött (även om jag nu inte var med uppe på scenen det här året, så är man allt trött ändå...)

Ptja, jag tror nog att bilderna kommer säga en hel del!


#julkonsert2019 #julkonsert3 #pingstkyrkankarlskrona #secondvoice #bymercy #joyful #orkestern #solister









     

Konferencierer Elin & Björn Mikmar

 

 

 

 

 

Pernilla Bergström

 

 

 

 

 

By Mercy & Second Voice

 

 

 

 

  

Sven-Erik Bergvall

 

 

 

 

Jenny Eriksen

 

 

 

 

 

 

Bea Dolk & Ruth Blomkvist

 

 

 

 

 

 

By Mercy & Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...och så lite fika nere i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 7 december 2019 22:42

Nu så har vi avverkat 2 av 3 julkonserter, och vad bra det gick (är ju lätt för mig att säga, som satt nere i bänken och sjöng...)
Men det gick fantastiskt bra, var en underbar känsla att få vara med på denna stora tillställning...man blir helt salig att vara med!

Efter första konserten så fick vi medverkande mat i oss och kaffe & kaka (tyvärr ingen bild på det...)


Ptja, jag tror nog att bilderna kommer säga en hel del!

#julkonsert2019 #julkonsert1och2 #secondvoice #bymercy #joyful #orkestern #solister




   

Konferencier: Elin & Björn

 

 

 

 

 

Second Voice & By Mercy

Solist: Pernilla

 

 

 

 

 

Ruth

 

 

 

 

 

 

Jenny

 

 

 

 

 

 

 

 

Bea & Ruth

 

 

 

 

 

Erik & Henry

 

 

 

 

 

 

Barnkören Joyful

 

 

 

 

 

 

By Mercy

Solist Tomas

 

 

 

 

 

 

 

    

By Mercy

 

 

 

 

 

 

 

Pernilla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fika nere i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 


Av Hanna Boman - 6 december 2019 23:44

Nu så har vi denna kvällen haft soundcheck & genrep inför helgens julkonserter!
Och det gick ju bra, vad jag kan säga. Alltså lite missar var det väl lite hit & dit, men det är väl så det ska vara.
Nu så var det ju lite lagom försenat, än vad som var förplanerat i programmet...men det gick ju bra ändå.

#secondvoice #bymercy #joyful #orkestern #solister

#soundcheck #genrep #julkonsert2019





 

Second Voice

 

 

 

 

 

   

   By Mercy & Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 6 december 2019 23:31

Nu så har de äntligen börjat att ha sushiSumoKitchen, och där träffades jag & Maria nu ikväll.
Tidigare var det ju bara Thaimat, eller vad det nu var...som inte smakade nånting. De har väl det fortfarande, men den här gången så beställde vi båda sushi.
Men nu var det så skönt att sitta där o äta, vilket var jättegott!







 

















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards