Alla inlägg den 14 januari 2020

Av Hanna Boman - 14 januari 2020 22:06

Nu så har äntligen Vi i femman satts igång igen och den här kvällen var det Nättrabyskolan klass 5C som mötte Musikugglan klass 5B!



Woooow, vilken fantastiskt spännande match...från början till slut!


Åååh, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer än att Musikugglan klass 5B vann över motståndarlaget som då var Nättrabyskolan klass 5C!


Just denna tävlingen kommer jag nog kunna lyssna på "om och om igen"!



Musikugglan klass 5B kammade hem 41 poäng, medan 

Nättrabyskolan klass 5C fick ihop 40 poäng!




#p4blekinge #sverigesradio

#viifemman2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Musikugglan

 


 

 

 

 

Nättrabyskolan   

 

 

 

 

 

 

 


Ingrid Elfstråhle & Ola Palmgren

~~progamledare & domare~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Av Hanna Boman - 14 januari 2020 17:58

Idag så är det mammas födelsedag, och Eivor & Martin o jag har varit här nu sedan klockan fyra.
Och när vi kom hit så serverades det ju fika förstås, som nästan varje är brukar vara semla & kaffe.
Så årets första stora semla för mig får ju jag säga den här gången, brukar annars vara årets allra första semla.

Nu så kommer Henrik inte förrän vid åtta ikväll, så därför får mamma vänta på present tills dess (för det är han som köpt).

#kaffemedmjölk #åretsförstastorasemla
#kalasförmamma


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards