Alla inlägg den 15 januari 2020

Av Hanna Boman - 15 januari 2020 21:58

Nu så var ju inte Henrik med från början igår när mamma fyllde år, och det var

han som hade köpt våran present till henne.


Nu vet ju inte jag, men det finns kanske någon som är "nyfiken" 

på vad hon fick av oss!

Och det är kort och gott en toalettpappershållare, som man ställer på golvet

med reservrullar under!











 






Av Hanna Boman - 15 januari 2020 21:38

Och då har jag varit på Smarteyes för att den här gången göra synundersökning med glasögonen.

För nu den sista tiden har jag börjat märka lite att jag börja se sämre, så därför ville jag få det "konstanterat"...fast nu så var det inte så värst mycket som den däringa synen hade försämrats.


Men nu så tycker ändå optikern att "mina ögon skulle må bra av ett par nya glasögon".



För just nu så har ju jag kommit in i den där åldern, då man får en "försämrad syn"!


Sen så vill jag verkligen ha ett par nya glasögon nu...



#smarteyes #ålderssynthet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

Av Hanna Boman - 15 januari 2020 21:23

TEMADAG!



Ojaaa, just idag har det varit och är ju fortfarande TULPANENS DAG! Och visst är det fint 

med en stor bukett med TULPANER ståendes i en vas!






#tulpanensdag2020






 

Av Hanna Boman - 15 januari 2020 14:16

Jahaja, den här dagen fick det bli en lunch på SubWay efter jobbet (inne i storstan)!

Nu var det väl inte så jättelängesen som jag pallrade mig hit sist, men tidigare har det varit långt mellan gångerna.

Men alltid lika gott att ta sig hit, har aldrig ogillat någon av deras olika fyllningar (jag är inte den som alltid kan ta samma varje gång, utan brukar oftast variera mig).

Den här gången valde jag & beställde en SubWay Melt och så valde jag en kaka också som efterrätt, då det fick bli Raspberry & cheesecake och var nog första gången jag provade den.

Riktigt god, wooow!

#subway #subwaymelt #raspberrycheescake
#bonaquapäron


/Tjingeling













 

















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards