Alla inlägg den 24 januari 2021

Av Hanna Boman - 24 januari 2021 19:02

LIVE-sändning!



Nu idag så firades det ju först gudstjänst som vanligt klockan 11, en fin och bra gudstjänst på många sätt!

Som "alltid", så är den ju fortfarande LIVEsänd...på grund av dessa omständigheterna som råder!
Och det vet ju ALLA om, men ändå talar ju "tjatiga" jag om det varje vecka.


Pastor och föreståndare Niclas Madestam var dagens predikant, fantastiskt!


Sen efter gudstjänsten var det ju då ´"årshögtid" och det var första gången som blev online och första gången för mig som medlem i denna församlingen nu!

Gick ju ur Equmenia & Mariedalskyrkan för ett år sedan, och välkomnades in här under förra årets administrationsmöte i mars månad.

Men tänker inte berätta om självaste årshögtiden här...

#livesändgudstjänst #pingstkyrkankarlskrona

#årshögtid2021








   

Linn med team

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niclas Madestam

 

 

 

 

 

 

 

Här visas "nya" SecondHand upp, som håller på att jobbas på förfullt för att kunna öppnas...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards