Alla inlägg den 29 januari 2021

Av Hanna Boman - 29 januari 2021 23:56

 





Nu är det ju två veckor sedan som mamma fyllde sina 70 år, men på grund av sjukdom så har Henrik och jag varit och firat henne ikväll!

Då har vi ätit landgång & prinsesstårta kaffe!


Sen så blev det att vi spelade nån omång UNO, som väl är lika roligt att spela var gång egentligen!








   










   







GRATTIS Mamma!


      



Kalas · Kalas · Kalas · Kalas · Kalas · Kalas · Kalas
Av Hanna Boman - 29 januari 2021 15:32

TEMADAG!

 

 

 


Ojojoj, hur många visste idag att det är VEGANPIZZANS DAG?


Nää, jag hade väl inte en enda susning om det förrän jag kollade lite lätt på google!




#veganpizzansdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 29 januari 2021 14:47

 



HOPPSAN!

 

 


Ibland blir det visst inte riktigt som man tänkt sig, för det har ju inte varit idag som jag varit till ViktVäktarna utan det var ju visst igår (28/1).

Sen så brukar ju jag alltid uppdatera och skriva hur det gått på vågen.

För det är ju bara shopping vägning på grund av dessa omständigheter som råder!


Men vad visade den där "usla" vågen igår då, nu var det ju inte riktigt snäll...för den visade 72,0 kg som resulterade i +0,2 kg. Nja, inte riktigt vad jag hade "hoppats" på...men bättre än ett rejält stort gigantiskt PLUS!





#inställt   #coronapandemi   #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards