Alla inlägg den 7 juli 2021

Av Hanna Boman - 7 juli 2021 23:34

Nu så har min dator varit under en ganska lång tid ganska knäpp, eller hur man nu ska säga. Och jag har funderat ganska så många gånger på hur jag ska göra för att få hjälp med det (om det kunde gå att göra något).


I måndags när jag ändå var i krokarna på Wachtmailster så tog jag mig in till Euronics (utan dator), och då var jag bara där för att förhöra mig om jag kunde ta den med mig så de fick titta på det hela.


Så igår fick datorn följa med mig hela dagen, först till jobbet för att jag skulle kunna få det gjort direkt efter jobbet!


Fråga mig inte vad han gjorde för något med den, det givk på ett litet kick typ och sen var det klart!


Till sist innan jag gick, så bad jag honom även kolla på min Facebook eftersom det inte varit någon som på en längre tid har sett mina skrivna inlägg och även delningar.


Tjipptjopp, och även detta fixade han på två röda typ.



Så himla skönt att få hjälp med sådana saker ibland, då man inte själv fattar vad man gjort för galet med vissa grejer och så fixar det de hur enkelt som helst!










     












Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards