Alla inlägg den 1 september 2021

Av Hanna Boman - 1 september 2021 22:36

Under eftermiddagen idag och en bit på kvällen så har jag hängt ute i Mariedalskyrkan, med ett fåtalet ungdomar som hade Spelkväll fast själv var jag inte med och spelade...men vad jag förstod så verkade det bara spelas UNO och visst är ju det ett spel som brukar passa mig ganska så bra. Mycket hellre än en massa kluriga brädspel, hehe!




Självklart så serverades det ju chips, när pastor Polsten är med så står det alltid CHIPS på menyn och även morotsstavar kan man "beställa" om så önskas!



#onsdax  #chipsmats #chips #morotsstavar 

#kaffe #saft #kaffemedmjölk

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 1 september 2021 22:19

TEMADAG!

 


Jahaja, idag så är det tydligen FLOURTANTENS DAG. Men jag tror väl inte att det kommer in en så kallad flourtant i skolorna idag va? 

För när en annan gick på både lågstadiet -och mellanstadiet så nog sjutton kom det väl in en flourtant i klassrummet ibland eller en gång i veckan!

Nä, minns inte så jättenoga ärligt talat... men man tyckte väl inte att det var så värst roligt då de kom in mer än att det blev ett avbrott i lektionen just då!



#flourtantensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 1 september 2021 21:18

Nu så i förra veckan sattes programmet Halv åtta hos mig igång igen med en NY säsong (jag är väl inte den som sitter bänkad framför det längre, men när det då förra veckan var ifrån Karlshamn var det ju extra roligt).


Men nää, jag såg det inte förrän i lite efterhand och då via TV4play som gick minst lika bra! 

Enligt mig så tyckte åtminstone jag att det var fyra stycken "kockar"/matlagare med både fina o goda menyer!







Nu så hoppades jag ju på att jag skulle kunna lägga upp bilder på maten, för alla som var med...men 

av någon konstig anledning funkar det inte tyvärr!









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards