Alla inlägg den 4 september 2021

Av Hanna Boman - 4 september 2021 23:02

Efter en hel del chattande fram och tillbaka över en "privat träff" som inte har  med ett "jobbpass" i SecondHand att göra...

Jajo, nu var ju i och för sig jag och jobbade där idag...men efter det sen så möttes vi och tog oss till 

SORRENTO pizzeria (min pizzatarm kände ett sug efter pizza).

Nu så hade vi väl lite halv om halvt svårt för oss att bestämma vilken pizza vi skulle beställa, så det bläddrades i menyn några gånger innan vi beatämde oss!


Och detta var nog den allra godaste pizzan jag har ätit på bra länge, jag beställde en SORRENTO som verkligen bar blixtergod från början till slut!


~~~tomatsås & ost & champinjoner & lök & mozarella & pesto & tomat & oliver~~~





TACK så mycket bästa Bea för denna långa & mysiga stunden idag!



  






 










 

Av Hanna Boman - 4 september 2021 22:12

Nu så har man ännu en gång varit i SecondHand och jobbat, hinner ju inte vara ledig så värst länge därifrån förrän att det är dags för mig att vara där igen (men som tidigare sagt, så är det ju jag själv som vill jobba var tredje lördag...)

Och varje gång som man tar sig dit, så är det ju roligt. Den här dagen har vi i caféet verkligen slagit rekord inkomstmässigt, och då är det ju sedan pandemin plus sedan att vi öppnade upp i de nya lokalerna på 

Gullbernavägen 4.


När jag kom dit idag vid elvatiden, då var det verkligen mycket folk som satt i caféet o fikade...jätteroligt att se för en gång skull måste jag nog säga!


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#gullbernavägen4  #stämjärnet

 

 

 


#3kopparkaffemedmjölk  #1ciabatta 

#1kanelbulle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 4 september 2021 21:47

TEMADAG!

 

 


Jaha, idag är det visst SKÄGGETS DAG (en dag bland dessa temadagar)!

Så då "måste" det väl uppmärksammas av mig, eller hur!

Men vet väl inte riktigt vad jag ska säga/skriva om det, mer än att det kan ju vara snyggt med skägg enligt mig om det är hyfsat vårdat...haha! Ptja, det kan väl vara snyggt ändå ibland!



#skäggetsdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards