Alla inlägg den 5 september 2021

Av Hanna Boman - 5 september 2021 17:03

Nu idag så har det firats en vanlig gudstjänst ute på StämjärnetSecondHand och det var väldigt trevligt att få vara där ute idag (så kommer det vara nu två söndagar till, vad vi vet).


Det kändes ju enligt mig helt okej att få fira gudstjänst där, i cafédelen (jag var ju där igår då de ställdes iordning för dagens gudstjänst).



Niclas predikade idag, som var bra från början till slut!





Anna & Ruth & Bea sjöng både med och för oss!

(glömde helt bort att ta en bild på dem)





#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand  #gullbernavägen4  #stämjärnet




 

Niclas Madestam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards