Alla inlägg den 23 september 2021

Av Hanna Boman - 23 september 2021 15:03

HOPPSAN!

 

 


~~~Detta skulle ju jag ha berättat om redan i tisdags (21/9), för det var ju då det hände... men blev intre riktigt så. Sen hade jag ju tänkt ta det igår (dagen efter, men blev visst inget då heller).~~~




Men som sagt i tisdags så hade vi vårat första cafémöte i SecondHand för första gången på väldigt länge (minns inte alls när vi hade det senast, mer än att det var i de gamla lokalerna).



Oj, vilken trevlig samvaro som det blev...vi har ju inte träffats och träffas ju inte alla på en och samma gång heller (utan träffas ju bara dem man jobbar med på lördagarna typ).




Vi fick lite info om hur kassan i caféet då fungerar, finns ju de som inte har varit och jobbat eller inte känner sig jättesäker på det nya kassasystemet.


Det vi fick börja göra var att gå runt och göra ett BINGO!




#potatissallad  #exotiskplanka  #kaffe  #kaffemedmjölk  #chokladboll #delicatoboll








   











 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards