Direktlänk till inlägg 14 oktober 2021

ViktVäktarna

Av Hanna Boman - 14 oktober 2021 23:13

Nej, den här veckan så har det inte varit något till ViktVäktarna alls för att Kristina har varit på utbildning idag och hann tyvärr inte "ta hand om oss".

Detta talade hon ju förstås om redan förra veckan då vi var där, medan att hon även skickade en sms-påminnelse igår med.


Men jag kunde väl inte riktigt låta bli att kolla av vågen här hemma nu ikväll, så då "skuttade" jag upp på min sovrumsvåg här hemma. För att jag ville registrera i appen, precis som jag har gjort de sista veckorna nu.


Fast vet i flen om jag vill tala om vad vågen visade, men eftersom jag alltid har gjort det varje vecka så "måste" jag ju göra det även denna veckan. Oups, vågen visade då 74,0 kg som dessvärre resulterade i +1,9 kg.


Snälla Hanna, vad ska jag göra för att kunna rasa i vikt fort nu? Var det inte det som du väldigt gärna ville göra denna hösten? 


Jomen JA, visst har jag ju sagt det till Kristina också att "jag är PÅ"!



Så nu kommer jag ärligt talat "svältföda" mig till nästa vecka, eller hur jag nu ska göra?

Äsch då, det jag nu kommer göra är att verkligen "vrålplugga" både appen och hemsidan...för att se hur jag ska kunna få bort dessa KILON plus en massa till!








 

 
 
Göran

Göran

15 oktober 2021 13:28

Kan inte precis säga att jag följt din viktresa men jag gick själv hos VV en gång i tiden o rätt som det var stannade viktminskningen av FAST jag följde programmet slaviskt (det som gällde då). Men då fick jag höra att så är det för nästan alla. Särskilt om det gått snabbt ett tag kan kroppen stanna av o liksom hämta sig. Det är bara att fortsätta likadant så kommer resultaten tillbaka när din kropp hunnit ifatt. Det är bara naturligt. Drick så mkt vatten du klarar av och gå gärna raska promenader när du hinner, det kan också hjälpa.

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Söndag 21 april 18:38

Woow, vilken häftig och rolig gudstjänst att komma till denna söndagen! By Mercy sjöng, och självklart så kunde väl inte jag låta bli utan jag satt i bänk/stolsraden och sjöng med (så svårt att "hålla tyst", när man kan sångerna/låtarna).     ...

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 21:38

Alltså, woow vilken fantastisk rolig föreställning man har varit på under eftermiddagen idag ute i Vedebyhallen. Vilken Familjedag, där det var fullt av både barn och föräldrar. Nu startade det hela redan klockan tolv, men jag kom inte ut förrän ti...

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 12:32

TEMADAG!     På dagen idag så är det POLKAGRISENS DAG, och det är väl en dag som bör bektas va? Ptja, åtminstone tycker nog jag det i alla fall. Även om jag inte är nån storförtjust i polkagrisgodis, men kan ju gilla alla dess olika former som ...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 21:27

Nu så var det på tok alldeles för längesen som jag hade ledsagning, och det har väl sina olika anledningar på både gott o ont egentligen. ~~den enda lilla förklaringen~~   Men under den här så kallade ledsagningen, så gjordes inte några stora u...

Av Hanna Boman - Fredag 19 april 11:34


TEMADAG!   Alltså, för er som inte visste och vill veta så är det visst SKOTTKÄRRANS DAG idag! Det är väl nu som man kanske börjar använda sin skottkärra igen, efter att den har stått inne på vinterförvaring. Hmpf, fast kanske inte just nu då...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards